Ajudant/a de cambrer/a.[Imprescindible Certificat de discapacitat]
Número d'oferta332163
Publicat - Modificat07/09/2022 - 26/09/2022
Data tancament oferta26/09/2022
LocalitzacióPineda de Mar
Ocupació5120 - Cambrers assalariats: Cambrers de taula
Tasques específiquesAuxiliar de cambrer/a, suport als cambrers, tasques de neteja i manteniment de l'espai. Persones interessades envieu currículum actualitzat a: innova.ocupacio@pinedademar.org indicant el núm. de l'oferta. 332163 Incorporació immediata
Capacitats requeridesPersona proactiva i amb ganes de treballar. Oferta de treball per a persones amb certificat de discapacitat acreditat.
Requisits
Obligatoris
Nivell acadèmic Graduat escolar / Batxillerat elemental
Llengua Català - Nivell Independent B1
Castellà - Nivell Independent B1
Certificat de discapacitats Sí
Recomanables
Formació professionalitzadora Operacions bàsiques de restaurant i bar
Informació d'interès
Data d’incorporació 10/09/2022
Horari 40 hores setmanals
Contracte
TipusAltres
DuradaEntre 1 i 3 mesos
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.