Furry white cat sitting on a wall

Servei de Mercat de treball
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació

Diputació de Barcelona

Contacte ciutadans
Contacte empreses

Cuiner/a - Cantonigròs

Número d'oferta387039

Publicat - Modificat10/02/2026 - 10/02/2026

LocalitzacióEsquirol

Ocupació5110 - Cuiners assalariats: Cuiners assalariats

Tasques específiquesRestaurant situat a Cantonigròs cerca un cuiner/a: - Manipular, preparar i conservar tota mena d'aliments curs, semielaborats i elaborats. - Emmagatzemar les matèries primeres rebudes i conservar-les perfectament. - Determinar i comprovar la qualitat i la quantitat de les matèries primeres necessàries. - Tenir cura de les mesures d'higiene alimentària i les bones pràctiques en la manipulació d'aliments. - Realitzar amb la qualitat determinada l'elaboració i presentació dels plats - Poder donar suport en la confecció dels plats a la carta.

Capacitats requeridesEs valorarà formació i experiència prèvia en el sector realitzant tasques similars. Carnet de manipulació d'aliments vigent. Persona amb capacitat d'autonomia i proactivitat, responsabiltat i gestió de l'estrès. Jornada completa de dimarts a diumenge amb dilluns de descans. Horari: 8h a 16h amb els descans reglamentari. I servei de sopar div i diss. Sou segons conveni i vàlua.

Tasques desenvolupar Comprovar la qualitat dels aliments. Pesar, mesurar i barrejar els ingredients d'acord amb les receptes i amb el seu criteri personal. Regular la temperatura dels forns, graelles, torradores i altres aparells i estris de cuina, i inspeccionar i netejar la cuina, els aparells i estris de cuina i les zones de servei per garantir la manipulació segura i higiènica dels aliments. Utilitzar estris de cuina de grans dimensions, com ara graelles, fregidores o planxes.

Requisits

Obligatoris

Permís de conduir B

Vehicle propi

Molt importants

Nivell acadèmic Cicle formatiu grau mitjà

Experiència en l'ocupació (mesos) 12

Formació de manipulació d'aliments

Informació d'interès

Data d’incorporació 01/03/2026

Horari Dim a diu de 8h a 16h i vespres de div i diss,

Contracte

TipusIndefinit: ordinari

DuradaMés de 6 i menys de 12 mesos

Prorrogable

Jornada

Jornada 1Indiferent

Inscripció oberta