Ajudant de cuina [FIRA TREBALLA]
Número d'oferta386957
Publicat - Modificat10/02/2026 - 10/02/2026
LocalitzacióPineda de Mar
Ocupació9310 - Ajudants de cuina: Ajudants de cuina
Tasques específiquesEs precisa ajudant de cuina amb la formació de manipulació d'aliments vigent, ús de maquinària d'empaquetatge, maquinària de croquetes i funcions de neteja de l'espai i lloc de treball.
Capacitats requeridesPersona amb autonomia i compromís en el treball, responsable, treball en equip
Requisits
Obligatoris
Nivell acadèmic FP I
Permís de conduir B
Formació de manipulació d'aliments Sí
Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Mig
Llengua Castellà - Nivell Experimentat C1
Català - Nivell Experimentat C1
Recomanables
Titulació Cicle formatiu grau mitjà - Comerç i Màrqueting - Comercialització de Productes Alimentaris
Informació d'interès
Data d’incorporació 01/04/2026
Horari de 10 a 18:30 amb dieta inclosa
Contracte
TipusIndefinit: ordinari
DuradaIndefinit
Inscripció oberta
Amb usuari i contrasenya XALOC
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Amb identificació electrònica
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'identificar-te digitalment.
Accés amb els sistemes d'identificació:
- idCAT Mòbil
- Certificat digital
- Altres (Cl@ve)
Més informació sobre els sistemes d'identificació electrònica admesos
Apuntar-seRecorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.