PEÓ DE CEMENTIRI I AUX. TALLER DE MARBRE (SUBSTITUCIÓ JULIOL-DESEMBRE)
Número d'oferta379527
Publicat - Modificat14/07/2025 - 14/07/2025
LocalitzacióMataró
Ocupació9601 - Peons d'obres públiques: Enterradors
Tasques específiquesProcedir a l'obertura i la preparació de les sepultures on s'hagi de fer una inhumació o exhumació.Efectuar inhumacions i exhumacions a les sepultures i tancar-les. Col·locació de làpides, laterals i ornaments diversos a les sepultures. Realització de trasllats de despulles.Tenir cura de tota la maquinària emprada. Control d'inventari de tots els consumibles utilitzats per tenir sempre material disponible. Tasques d'auxiliar al taller de marbre. Si t'interessa: 1) APUNTA'T i 2) ENVIA CURRÍCULUM INDICANT NÚMERO D'OFERTA 379527 a bt@ajmataro.cat
Capacitats requeridesIMPRESCINDIBLE:Carnet de conduir. Castellà i català entès i parlat.Persona proactiva, discreta, educada i responsable. No aprensiva amb temes relacionats amb difunts. Força física. Desplaçament pels cementiris del Maresme i altres poblacions amb vehicle de l'empresa. VALORABLE:PRL nivell bàsic paleta i treballs en alçada. Sou 1565 e bruts x 15 pagues.Substitució vacances de juliol a desembre.
Requisits
Obligatoris
Permís de conduir B
Llengua Castellà - Nivell Independent B2
Català - Nivell Independent B1
Molt importants
Nivell acadèmic Graduat escolar / Batxillerat elemental
Informació d'interès
Data d’incorporació 21/07/2025
Salari mensual 1565€
Horari Torns rotatius matí, tarda i partit. Amb descansos
Esforç físicSí
Contracte
TipusObra o servei
DuradaMés de 3 i menys de 6 mesos
ProrrogableSí
Jornada
Jornada 1Indiferent
Inscripció oberta
Amb usuari i contrasenya XALOC
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Amb identificació electrònica
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'identificar-te digitalment.
Accés amb els sistemes d'identificació:
- idCAT Mòbil
- Certificat digital
- Altres (Cl@ve)
Més informació sobre els sistemes d'identificació electrònica admesos
Apuntar-seRecorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.