Venedor / a administratiu / va en empresa tèxtil.
Número d'oferta328430
Publicat - Modificat13/06/2022 - 05/09/2022
Data tancament oferta05/09/2022
LocalitzacióVilassar de Mar
Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa
Tasques específiquesVenedor/a administratiu/va per una empresa tèxtil. Es requereix experiència en atenció al client i en vendes Usuari avançat en ofimàtica i facturació per fer pressupostos Sou: entre 1140 i 1286 brut per 14 pagues + COMISSIONS segons experiència o formació aportada. Dillluns a divendres de 9.30h a 13.30h i de 16.00h a 19.30h Dissabtes de 9h a 13h
Capacitats requeridesAtenció al client. Competències en vendes. Experiència en facturació
Requisits
Obligatoris
Nivell acadèmic Graduat escolar / Batxillerat elemental
Vehicle propi Sí
Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Avançat
Programari de gestió - Usuari Avançat
Recomanables
Llengua Català - Nivell Independent B2
Castellà - Nivell Experimentat C2
Informació d'interès
Data d’incorporació 20/06/2022
Salari mensual 1286€
Horari Dl a dv 9.30h a 13.30h i de 16.00h a 19.30h i Ds
Contracte
TipusIndefinit: ordinari
DuradaIndefinit
ProrrogableSí
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.