Atenció i gestió de clients
Número d'oferta328415
Publicat - Modificat13/06/2022 - 23/08/2022
Data tancament oferta23/08/2022
LocalitzacióVic
Ocupació4411 - Empleats d'informació a l'usuari
Tasques específiquesGestió i atenció al client (telefònicament o per mail) Gestió de comandes i facturació Suport a l'equip comercial del país assignat Gestió d'incidències de qualitat
Capacitats requeridesPersona dinàmica, amb orientació al client i amb capacitat de treballar en equip. Imprescindible nivell avançat oral i escrit dels següents idiomes: Català, castellà i anglès.
Requisits
Obligatoris
Experiència en l'ocupació (mesos) 12
Llengua Català
Anglès - Nivell Independent B2
Importants
Nivell acadèmic Cicle formatiu grau superior
Informació d'interès
Data d’incorporació 02/07/2022
Horari DLL a DV 09.00 h a 18.00 h i DV 08.00h a 17.00h
Atenció al públic Sí
Contracte
TipusIndefinit: ordinari
DuradaIndefinit
ProrrogableSí
Jornada
Jornada 1Indiferent de dilluns a divendres
Jornada 2Només jornada partida
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.