- Ofertes de feina
- OFICIAL ADMINISTRATIU/VA pel departament de RRHH
OFICIAL ADMINISTRATIU/VA pel departament de RRHH
Número d'oferta304101
Publicat - Modificat12/02/2021 - 26/02/2021
Data tancament oferta26/02/2021
LocalitzacióVic
Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa: Empleats administratius en general amb tasques d'atenció al públic
Tasques específiquesGestió d'administració de personal (tràmits legals de vinculació i desvinculació dels treballadors/es i altre documentació annexa, gestió del temps de treball, calendaris laborals-). Assessorament i resolució de consultes legals dels treballadors/es i dels/les comandaments.Expertesa en normativa laboral: Contractació, Seguretat Social i IRPF. Experiència mínima de 3 anys en l'àmbit de l'administració de personal.Ús avançat d'Excel.
Capacitats requerides Autonomia, resolutiva i pro activa amb capacitat analítica, orientació als resultats i amb habilitats comunicatives, vocació de servei i acostumada a gestionar grans volums amb agilitat i fiabilitat (assessoria gran o empresa amb gran volums de treballadors).
Tasques desenvolupar Registrar, preparar, ordenar, classificar i arxivar informació. Classificar, obrir i enviar correu. Fotocopiar i enviar documents per fax. Preparar informes i correspondència de caràcter ordinari. Registrar el lliurament d'equips al personal. Respondre a preguntes telefòniques o electròniques o remetre-les a la persona adequada. Comprovar xifres, preparar factures i anotar detalls de les transaccions financeres realitzades. Transcriure informació en ordinadors i revisar-la i corregir-la. Entrevistar els pacients per obtenir i tramitar la informació necessària per a la prestació de serveis hospitalaris. Entrevistar els sol·licitants d'assistència pública per recopilar la informació pertinent relacionada amb la seva sol·licitud. Verificar la precisió de la informació proporcionada. Iniciar procediments per concedir, modificar, negar o cessar l'assistència. Subministrar informació i respondre a preguntes relacionades amb les prestacions i els procediments de reclamació. Remetre els pacients o sol·licitants a altres organitzacions si no tenen dret a rebre els serveis.
Requisits
Obligatoris
Nivell acadèmic Diplomatura / Enginyeria tècnica
Titulació Grau - Ciències socials i jurídiques - Relacions Laborals i Recursos Humans
Informació d'interès
Data d’incorporació 01/03/2021
Contracte
DuradaIndefinit
Inscripció a l'oferta
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Recorda que per apuntar-te a una oferta de feina has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació.
Encara no ho estàs? Doncs contacta amb nosaltres.
A més, a l'apartat Xarxa XALOC podràs localitzar l'adreça i telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació