Operari/ària de magatzem amb coneixements ERP
Número d'oferta300500
Publicat - Modificat16/10/2020 - 04/11/2020
Data tancament oferta04/11/2020
LocalitzacióFranqueses del Vallès
Ocupació4121 - Empleats de control de subministrament i inventari: Empleats de comandes de magatzems
Tasques específiquesPreparació de comandes: executar les comandes enviades pel departament comercial, picking, embalatge segons normativa i tall de cable previ bobinatge d'aquest. Recepció de material: Revisar documentació transportista en el sistema informàtic, descarregar i comprovar que els paquets entregats i el que consta a la documentació concordin. Registrar la recepció. Expedició a clients: Preparació dels enviaments a clients, validació de les sortides amb la pertinent lectura de les etiquetes, etiquetat, albarans i càrrega.
Capacitats requeridesCarnet de carretoner (frontal + retràctil), experiència en ERP i en sistema de gestió de magatzems. Es valorarà coneixements en PDAs i radiofreqüència. 4 anys d'experiència mínim.
Requisits
Obligatoris
Informàtica Programari de gestió - Usuari Mig
Carnets especials Conductor/a de Carretó Elevador
Recomanables
Nivell acadèmic FP I
Informació d'interès
Data d’incorporació 03/11/2020
Horari Dll-Dj 7-16 i Dv 7h-13:30 / Dll-Dv 9-18 (rotatius)
Contracte
TipusEventuals per circumstàncies de la producció
DuradaMés de 3 i menys de 6 mesos
ProrrogableSí
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.