Personal de preparació de comandes compra on-line sector alimentari
Número d'oferta394132
Publicat - Modificat21/07/2026 - 21/07/2026
LocalitzacióCervelló
Ocupació9700 - Peons de les indústries manufactureres
Tasques específiquesPersonal preparació de les comandes online de compra
Capacitats requeridesEs valorarà experiència. Es demana nivell de català entés, encara que no es parli. Es demana agilitat i rapidessa per la preparació de les comandes
Requisits
Obligatoris
Experiència en l'ocupació (mesos) 12
Llengua Castellà - Nivell Independent B2
Molt importants
Llengua Català - Nivell Independent B2
Informació d'interès
Data d’incorporació 27/07/2026
Horari Hi han 5 torns a triar
Contracte
TipusIndefinit: ordinari
DuradaIndefinit
Inscripció oberta
Amb usuari i contrasenya XALOC
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Amb identificació electrònica
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'identificar-te digitalment.
Accés amb els sistemes d'identificació:
- idCAT Mòbil
- Certificat digital
- Altres (Cl@ve)
Més informació sobre els sistemes d'identificació electrònica admesos
Apuntar-seRecorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.