OPERARI/A DE NETEJA
Número d'oferta393442
Publicat - Modificat02/07/2026 - 13/07/2026
LocalitzacióDosrius
Ocupació9210 - Personal de neteja d'oficines, hotels i altres establiments similars: Netejadors de cuines
Tasques específiquesNeteja i desinfecció de la zona blanca de l'obrador Neteja del magatzem, forns, zona d'exposició i zones de treball Gestió i reposició dels productes Us del carretó elevador
Capacitats requeridesExperiència en neteja industrial Capacitat per a seguir els protocols de neteja i seguretat Treball en equip SMI 17094 anuals per 12 pagues Horari de 8 a 15
Tasques desenvolupar Netejar cuines i ajudar en les feines de cuina en general, incloent-hi la neteja d'atuells. Recollir escombraries, buidar contenidors d'escombraries i portar-ne el contingut als punts de recollida.
Informació d'interès
Data d’incorporació 15/07/2026
Contracte
TipusObra o servei
DuradaMés de 3 i menys de 6 mesos
Inscripció oberta
Amb usuari i contrasenya XALOC
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Amb identificació electrònica
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'identificar-te digitalment.
Accés amb els sistemes d'identificació:
- idCAT Mòbil
- Certificat digital
- Altres (Cl@ve)
Més informació sobre els sistemes d'identificació electrònica admesos
Apuntar-seRecorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.