OPERARI/A NETEJA
Número d'oferta392525
Publicat - Modificat10/06/2026 - 03/07/2026
LocalitzacióMontcada i Reixac
Ocupació9210 - Personal de neteja d'oficines, hotels i altres establiments similars
Tasques específiquesNeteja de menjador inclòs taules, terra i manteniment en general de l'espai Neteja de vestuaris, banys i zones de lavabo, assegurant un correcte estat d'higiene. Neteja d'oficines i espais comuns, mantenint l'ordre i la qualitat de la feina. Neteja de caseta, garantint la neteja de l'espai de l'organitzador Compliment de les normes de seguretat i de prevenció de riscos laborals en tot moment
Capacitats requeridesEs valorarà experiència prèvia en neteja Organització i responsabilitat Iniciativa i capacitat de treball en equip Contracte d'un Mes sense pròrroga Disponibilitat horària de 05:00-13:00h
Informació d'interès
Data d’incorporació 27/07/2026
Salari mensual 1522€
Horari 05:00- 13:00hores
Contracte
TipusInterinitat
DuradaEntre 1 i 3 mesos
ProrrogableNo
Jornada
Jornada 1Indiferent de dilluns a divendres
Jornada 2Només jornada intensiva
Inscripció oberta
Amb usuari i contrasenya XALOC
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Amb identificació electrònica
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'identificar-te digitalment.
Accés amb els sistemes d'identificació:
- idCAT Mòbil
- Certificat digital
- Altres (Cl@ve)
Més informació sobre els sistemes d'identificació electrònica admesos
Apuntar-seRecorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.