Coordinador/a casal estiu.
Número d'oferta391568
Publicat - Modificat21/05/2026 - 22/05/2026
LocalitzacióIgualada
Ocupació2827 - Altres professionals del treball i l'educació social
Tasques específiquesCoordinador/a casal estiu. Tasques: Coordinació del casal i monitors/es.
Capacitats requeridesObligatori titulació de direcció en el lleure o CFGS Animació Sociocultural. Contracte de 37,5h/setmana. Inici contracte finals de maig fins finals de juliol. Contracte de maig a agost. Horari: de 09:00 a 17:00
Requisits
Obligatoris
Experiència en l'ocupació (mesos) 12
Formació professionalitzadora Direcció i coordinació d'activitats d'educació en el lleure infantil i juvenil
Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Mig
Llengua Català - Nivell Experimentat C1
Castellà - Nivell Experimentat C1
Recomanables
Nivell acadèmic Cicle formatiu grau superior
Titulació Cicle formatiu grau superior - Serveis socioculturals i a la comunitat - Animació sociocultural
Informació d'interès
Data d’incorporació 25/05/2026
Horari de 09:00 a 17:00
Contracte
TipusObra o servei
DuradaEntre 1 i 3 mesos
Inscripció oberta
Amb usuari i contrasenya XALOC
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Amb identificació electrònica
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'identificar-te digitalment.
Accés amb els sistemes d'identificació:
- idCAT Mòbil
- Certificat digital
- Altres (Cl@ve)
Més informació sobre els sistemes d'identificació electrònica admesos
Apuntar-seRecorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.