CAMBRER/A CAPS DE SETMANA
Número d'oferta389374
Publicat - Modificat01/04/2026 - 02/04/2026
LocalitzacióPont de Vilomara i Rocafort
Ocupació5120 - Cambrers assalariats
Tasques específiquesAtendre els clients Anotar o introduir les comandes correctament i assegurar-se que tot està clar per a cuina. Portar plats i begudes a la taula, controlant que tot estigui bé i a temps. Preparar taules abans i després dels clients, retirar plats bruts i mantenir l'ordre. Resoldre dubtes dels clients, suggerir alternatives i gestionar possibles queixes amb cordialitat.
Capacitats requeridesPersona polivalent amb moltes ganes de treballar.
Informació d'interès
Data d’incorporació 17/04/2026
Horari div, diss i dium.
Contracte
TipusIndefinit: ordinari
DuradaIndefinit
Inscripció oberta
Amb usuari i contrasenya XALOC
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Amb identificació electrònica
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'identificar-te digitalment.
Accés amb els sistemes d'identificació:
- idCAT Mòbil
- Certificat digital
- Altres (Cl@ve)
Més informació sobre els sistemes d'identificació electrònica admesos
Apuntar-seRecorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.