Dissenyador/a industrial Júnior
Número d'oferta387300
Publicat - Modificat17/02/2026 - 17/02/2026
LocalitzacióAmetlla del Vallès
Ocupació2431 - Enginyers industrials i de producció
Tasques específiquesEmpresa fabricant de ferradures pel sector del vidre cerca Dissenyador/a industrial júnior. Disseny i desenvolupament de productes d'alumini. Creació de models i plànols per a la producció. Elaboració de prototips del producte i proves per avaluar la viabilitat tècnica. Interacció amb proveïdors, avaluació dels costos del desenvolupament de nous productes i sistemes. Coordinar proves per la validació de productes. Elaboració de la documentació tècnica del producte. Assessorar a nivell tècnic al departament comercial i a clients o instal·ladors. SBA: 23-25 eur (14 pagues)
Capacitats requeridesiniciativa, creativitat, compromís i responsabilitat. Habilitats de comunicació i negociació. Orientació al client i capacitat resolutiva. Formació disseny industrial, arquitectura, enginyeria tècnica o similar. Domini de programes de disseny (SolidWorks i/o SolidEdge); coneixements de gràfica (Adobe Indesign y Photoshop), i impressió 3D. Disponibilitat per viatjar de forma ocasional.
Requisits
Obligatoris
Permís de conduir B
Vehicle propi Sí
Experiència en l'ocupació (mesos) 12
Titulació Grau - Enginyeria - Enginyeria de Disseny Industrial
Informàtica Programari de disseny - Professional
Llengua Català - Nivell Independent B2
Castellà - Nivell Independent B2
Anglès - Nivell Independent B2
Informació d'interès
Data d’incorporació 15/03/2026
Horari 8:30-17:30 (dll-dj) / divendres intensiu
Contracte
TipusIndefinit: ordinari
DuradaIndefinit
Inscripció oberta
Amb usuari i contrasenya XALOC
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Amb identificació electrònica
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'identificar-te digitalment.
Accés amb els sistemes d'identificació:
- idCAT Mòbil
- Certificat digital
- Altres (Cl@ve)
Més informació sobre els sistemes d'identificació electrònica admesos
Apuntar-seRecorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.