CAIXER/A PER A PIZZERIA
Número d'oferta386006
Publicat - Modificat20/01/2026 - 20/01/2026
LocalitzacióMataró
Ocupació5500 - Caixers i taquillers (excepte de banca)
Tasques específiquesCobrament i gestió de caixa. Atenció al client presencial i telefònica. Introducció i seguiment de comandes (sala, recollida i delivery). Coordinació de lliuraments i recollides amb cuina i repartidors. Control de comandes pendents i tancament del torn. Resolució de petites incidències amb la clientela i personal repartidor. Manteniment de l'ordre en zona de caixa i sala. Suport puntual a sala segons volum. Si t'interessa: 1) APUNTA'T. 2) ENVIA CURRÍCULUM INDICANT NÚMERO D'OFERTA 386006 a bt@ajmataro.cat
Capacitats requeridesIMPRESCINDIBLE: 1 any d'experiència en hostaleria i conèixer funcionament TPV. Català i castellà parlat i entès. Habilitats d'atenció al client, capacitat organitzativa i resistència al ritme de servei. Coneixements en gestió de comandes (presencial, telèfon i delivery). VALORABLE: coneixements d'anglès. SOU: 829.60 euros bruts per 12 pagues (24h/setmana)
Requisits
Obligatoris
Experiència en l'ocupació (mesos) 6
Llengua Castellà - Nivell Experimentat C1
Català - Nivell Independent B2
Molt importants
Vehicle propi Sí
Recomanables
Llengua Anglès - Nivell Independent B2
Nivell acadèmic Certificat d'estudis primaris
Informació d'interès
Data d’incorporació 02/02/2026
Horari Dilluns a diumenges 19 a 23h (dimarts descans)
Atenció al públic Sí
Contracte
TipusEventuals per circumstàncies de la producció
DuradaMés de 6 i menys de 12 mesos
Jornada
Jornada 1Indiferent
Jornada 2Només jornada intensiva
Inscripció oberta
Amb usuari i contrasenya XALOC
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Amb identificació electrònica
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'identificar-te digitalment.
Accés amb els sistemes d'identificació:
- idCAT Mòbil
- Certificat digital
- Altres (Cl@ve)
Més informació sobre els sistemes d'identificació electrònica admesos
Apuntar-seRecorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.