Tècnic/a comercial industrial
Número d'oferta385393
Publicat - Modificat05/01/2026 - 08/01/2026
LocalitzacióCentelles
Ocupació3510 - Agents i representants comercials: Comercials de vendes
Tasques específiquesElaborar i presentar ofertes tècnico-econòmiques dels equips fabricats, en coordinació amb el departament tècnic. Fer seguiment comercial de les ofertes enviades fins al seu tancament. Mantenir una comunicació fluida i professional amb clients i distribuïdors. Realitzar visites comercials i tècniques a clients i distribuïdors. Gestionar i fidelitzar la cartera de clients actuals, recollir impressions sobre el producte i el servei, detectar necessitats, inquietuds o possibles incidències, i traslladar-les a Direcció General. Captació de clients. Assistència a reunions.
Capacitats requeridesExperiència en venda consultiva d'equips o solucions industrials. Es demana capacitat per interpretar documentació tècnica i convertir-la en propostes comercials clares. Es valorarà coneixement d'altres idiomes. Competències transversals: orientació al client i als resultats, organització, habilitats comunicatives, pro activitat, autonomia i responsabilitat.
Requisits
Obligatoris
Experiència en l'ocupació (mesos) 12
Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Mig
Llengua Català - Nivell Experimentat C1
Castellà - Nivell Experimentat C1
Anglès - Nivell Experimentat C1
Informació d'interès
Data d’incorporació 15/01/2026
Salari mensual 2500€
Horari 40h/setm. De dll a dv de 7h a 15h
Contracte
TipusTemps parcial: indefinit
DuradaIndefinit
Inscripció oberta
Amb usuari i contrasenya XALOC
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Amb identificació electrònica
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'identificar-te digitalment.
Accés amb els sistemes d'identificació:
- idCAT Mòbil
- Certificat digital
- Altres (Cl@ve)
Més informació sobre els sistemes d'identificació electrònica admesos
Apuntar-seRecorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.