CONTROLADOR/A D'ACCESSOS AMB CERTIFICAT DE DISCAPACITAT PER GRANOLLERS
Número d'oferta384672
Publicat - Modificat01/12/2025 - 01/12/2025
LocalitzacióGranollers
Ocupació5942 - Auxiliars de vigilant de seguretat i similars no habilitats per a portar armes: Personal de control d'accés
Tasques específiquesControl d'accessos amb certificat de discapacitat a Granollers. Contracte eventual: des del 3 de desembre fins al 28 de març del 2026. Jornada: 25 hores/setmana. Salari: 10.360 euros bruts/any. Horari: dimecres, de 17 a 20:30 hores; dijous, divendres i dissabtes, de 10 a 13:30 hores i de 17 a 20:30 hores. Tasques: recepció i informació a ciutadans, atenció telefònica mitjançant centraleta. Control i registre d'accés de persones. Recepció de documentació.
Capacitats requeridesRequisits: persona amb certificat de discapacitat (grau = o superior al 33%), aturada, excel·lent atenció al client i experiència en un lloc semblant.
Requisits
Obligatoris
Experiència en l'ocupació (mesos) 6
Certificat de discapacitats Sí
Molt importants
Vehicle propi Sí
Informació d'interès
Data d’incorporació 03/12/2025
Contracte
TipusPersones amb discapacitat en CET
DuradaMés de 3 i menys de 6 mesos
Inscripció oberta
Amb usuari i contrasenya XALOC
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Amb identificació electrònica
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'identificar-te digitalment.
Accés amb els sistemes d'identificació:
- idCAT Mòbil
- Certificat digital
- Altres (Cl@ve)
Més informació sobre els sistemes d'identificació electrònica admesos
Apuntar-seRecorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.