EMPLEAT/DA DE CONTROL DE MAGATZEM - LOGÍSTICA
Número d'oferta383412
Publicat - Modificat29/10/2025 - 29/10/2025
LocalitzacióSant Andreu de la Barca
Ocupació4121 - Empleats de control de subministrament i inventari
Tasques específiquesControl i supervisió del magatzem, gestió de picking de productes i manipulació. Control de devolucions. Es valoren coneixements d'ofimàtica, anglès i SAP.
Capacitats requeridesContracte de 6 mesos renocable. Sou brut anual: 22.500 euros (15 pagues) Imprescindible experiència prèvia en logística i control de magatzem.
Requisits
Obligatoris
Vehicle propi Sí
Experiència en l'ocupació (mesos) 12
Recomanables
Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Mig
Informació d'interès
Data d’incorporació 10/11/2025
Horari 8.30 - 13.30 i 15.00 - 18.00
Contracte
TipusAltres
DuradaMés de 3 i menys de 6 mesos
ProrrogableSí
Inscripció oberta
Amb usuari i contrasenya XALOC
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Amb identificació electrònica
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'identificar-te digitalment.
Accés amb els sistemes d'identificació:
- idCAT Mòbil
- Certificat digital
- Altres (Cl@ve)
Més informació sobre els sistemes d'identificació electrònica admesos
Apuntar-seRecorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.