DEPENDENT/A FRUITERIA (Sant Andreu de Llavaneres)
Número d'oferta379364
Publicat - Modificat09/07/2025 - 09/07/2025
LocalitzacióSant Andreu de Llavaneres
Ocupació5220 - Venedors de botigues i magatzems
Tasques específiquesAtenció a la clientela, muntatge i organització de l'aparador, rebots i emmagatzematge, manteniment de l'espai de treball, gestió de les comandes, cobrament i dels pagaments. Si t'interessa: 1) APUNTA'T i 2) ENVIA CURRÍCULUM INDICANT NÚMERO D'OFERTA 379364 a bt@ajmataro.cat
Capacitats requeridesIMPRESCINDIBLE: Bon tracte al client, esforç físic, català/castellà. Preferentment 1 any d'experiència en sector fruita i verdura o haver treballar en supermercats. VALORABLE: Carnet B o altres mitjans per desplaçar-se a la botiga Horaris: setmana llarga: Dl (7 a 14:30h), de dm a ds (14 a 21h), Dc festiu, Dg (14 a 21h). Setmana curta: de dm a ds (14 a 21h). Sou/brut/anual: 18.000e per 12 pagues.
Requisits
Obligatoris
Experiència en l'ocupació (mesos) 12
Molt importants
Permís de conduir B
Recomanables
Formació de manipulació d'aliments Sí
Informació d'interès
Data d’incorporació 16/07/2025
Horari Setmana llarga i setmana curta - Jornada intensiva
Esforç físicSí
Contracte
TipusIndefinit: ordinari
DuradaIndefinit
Inscripció oberta
Amb usuari i contrasenya XALOC
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Amb identificació electrònica
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'identificar-te digitalment.
Accés amb els sistemes d'identificació:
- idCAT Mòbil
- Certificat digital
- Altres (Cl@ve)
Més informació sobre els sistemes d'identificació electrònica admesos
Apuntar-seRecorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.