Backoffice Departament de compres
Número d'oferta378668
Publicat - Modificat23/06/2025 - 23/06/2025
LocalitzacióVilanova del Vallès
Ocupació3522 - Agents de compres: Agents de compres
Tasques específiquesEmpresa a Vilanova del Vallès requereix incorporar un/a BackOffice pel departament de compres. Les seves funcions principals seran suport administratiu, seguiment de comandes, gestió i actualització de bases de dades, revisió de factures i albarans, gestió d¿incidències informes de control de compres i seguiment de materials. Requisits: domini d'Excel i experiència en tasques administratives. S'ofereix incorporació immediata, feina estable, horari de dilluns a dijous de 8 a 14h i de 15 a 17.30h, divendres de 8 a 14h. Salaria entre 26.000 i 27.00 bruts anuals.
Capacitats requeridesPersona polivalent, organitzada, treball en equip. responsable i resolutiva.
Requisits
Molt importants
Nivell acadèmic Cicle formatiu grau mitjà
Branca C.Formatiu Grau Mitjà
Administració
Informació d'interès
Data d’incorporació 07/07/2025
Horari 40h/setmanals
Contracte
TipusAltres
DuradaIndefinit
Inscripció oberta
Amb usuari i contrasenya XALOC
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Amb identificació electrònica
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'identificar-te digitalment.
Accés amb els sistemes d'identificació:
- idCAT Mòbil
- Certificat digital
- Altres (Cl@ve)
Més informació sobre els sistemes d'identificació electrònica admesos
Apuntar-seRecorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.