Auxiliar administratiu/va - Back Office
Número d'oferta377001
Publicat - Modificat21/05/2025 - 22/05/2025
LocalitzacióFranqueses del Vallès
Ocupació4309 - Altres empleats administratius sense tasques d'atenció al públic ncaa
Tasques específiquesAuxiliar administratiu/va - Back Office: Tasques administratives generals, Comunicació interna amb diversos departaments, Gestió documental i registre de documents, Suport a la gestió comptable i financera, facturació,
Capacitats requeridesRigor i atenció al detall, Domini d¿eines ofimàtiques (Excel, Word, Outlook¿), Anglès B1, Coneixements bàsics de gestió documental i administrativa, Capacitat d¿organització i planificació, Treball en equip i confidencialitat...
Requisits
Obligatoris
Titulació Cicle formatiu grau superior - Administració i Gestió - Administració i Finances
Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Avançat
Llengua Anglès - Nivell Independent B1
Informació d'interès
Data d’incorporació 23/06/2025
Horari Mitja jornada de matí
Contracte
TipusIndefinit: ordinari
DuradaIndefinit
Jornada
Jornada 1Indiferent de dilluns a divendres
Jornada 2Només jornada parcial
Jornada 3Exclusivament matí
Inscripció oberta
Amb usuari i contrasenya XALOC
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Amb identificació electrònica
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'identificar-te digitalment.
Accés amb els sistemes d'identificació:
- idCAT Mòbil
- Certificat digital
- Altres (Cl@ve)
Més informació sobre els sistemes d'identificació electrònica admesos
Apuntar-seRecorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.