Cap de compres
Número d'oferta376950
Publicat - Modificat20/05/2025 - 20/05/2025
LocalitzacióSant Vicenç de Torelló
Ocupació3522 - Agents de compres
Tasques específiquesEmpresa de Sant Vicenç de Torelló necessita incorporar un/a agent de compres Tasques: Persona amb experiència en una empresa comercial en el departament de compres Gestió de transports, logística, creditors i proveïdors, etc. Imprescindible un nivell alt d'anglès Valorable també francès Incorporació immediata. Sou segons vàlua del/la candidat/ta
Capacitats requeridesPersona amb experiència com a Agent/Responsable de compres Persona amb alta capacitat de comunicació, negociació, organització i treball en equip
Requisits
Obligatoris
Nivell acadèmic Cicle formatiu grau superior
Llengua Català - Nivell Experimentat C1
Castellà - Nivell Experimentat C1
Molt importants
Permís de conduir B
Vehicle propi Sí
Llengua Anglès - Nivell Independent B2
Importants
Titulació Grau - Ciències socials i jurídiques - Comerç Internacional
Informació d'interès
Data d’incorporació 02/06/2025
Horari Dilluns a Divendres jornada completa
Contracte
TipusIndefinit: ordinari
DuradaIndefinit
Inscripció oberta
Amb usuari i contrasenya XALOC
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Amb identificació electrònica
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'identificar-te digitalment.
Accés amb els sistemes d'identificació:
- idCAT Mòbil
- Certificat digital
- Altres (Cl@ve)
Més informació sobre els sistemes d'identificació electrònica admesos
Apuntar-seRecorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.