Servei de Mercat de treball
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació

Diputació de Barcelona

Contacte per a la ciutadania
Contacte per a les empreses

Tècnic/a atenció al client

Número d'oferta376603

Publicat - Modificat14/05/2025 - 14/05/2025

LocalitzacióCardedeu

Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa

Tasques específiquesAtenció al client d'un operador de telecomunicacions: atenció de trucades i correus amb consultes comercials, incidències tècniques i administratives, peticions de servei, etc. Secundàriament tasques administratives. Gestió de portabilitats, contractes de clients, canvis de titularitat, etc.

Capacitats requeridesFormació en l'àmbit informàtic, xarxes o telecomunicacions. Molt valorable experiència en atenció al client. Bona predisposició i habilitat envers la tecnologia, empatia i facilitat de comunicació. Horari de dilluns a divendres de 9h a 13h i de 15h a 19h. Salari entre 18.000 i 20.000E/B/any segons valúa.

Requisits

Obligatoris

Nivell acadèmic Cicle formatiu grau mitjà

Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Avançat

Llengua Castellà - Nivell Experimentat C1

Català - Nivell Experimentat C1

Importants

Titulació Cicle formatiu grau mitjà - Informàtica - Sistemes Microinformàtics i Xarxes

Informació d'interès

Data d’incorporació 26/05/2025

Horari Dll-Dv de 9-13h i de 15h a 19h

Contracte

TipusIndefinit: ordinari

DuradaIndefinit

Jornada

Jornada 1Indiferent de dilluns a divendres

Jornada 2Només jornada partida

Inscripció oberta