- Ofertes de feina
- AUXILIAR ADMINISTRATIU/VA (DEPARTAMENT DE PRODUCCIÓ)
AUXILIAR ADMINISTRATIU/VA (DEPARTAMENT DE PRODUCCIÓ)
Número d'oferta376175
Publicat - Modificat06/05/2025 - 08/05/2025
LocalitzacióSant Andreu de la Barca
Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa
Tasques específiquesEnllaç entre l'oficina tècnica i l'oficina de producció: - Imprimir plànols i fitxes tècniques, i introduir en GR2 càlcul de necessitats i referència de la comanda. - Estimació de temps de lliurament dels articles de 3rs i llançament a compres. - Indicar temps de lliurament , unitats i comanda en les fitxes de fabricació de planta. - Llançar fabricacions: generar documentació necessària i determinar lots òptims de producció. - Processar els fulls de treball amb ajuda del RRS per a reduir el nombre d'incidències. - Tancar fabricacions: generar fulla de costos detallat en format PDF.
Capacitats requeridesPersona amb agilitat mental numèrica, responsable, metòdica i organitzada. Valorable disposar de coneixements d'anglès. Sou brut mensual: 1.867,19euros bruts mensuals + 2 pagues extres Contracte: 3 mesos + indefinit.
Requisits
Obligatoris
Nivell acadèmic Cicle formatiu grau mitjà
Experiència en l'ocupació (mesos) 12
Llengua Castellà - Nivell Experimentat C1
Català - Nivell Experimentat C1
Recomanables
Llengua Anglès
Informació d'interès
Data d’incorporació 26/06/2025
Horari 40 HORES SEMANALS DE 7:00h A 15:10h
Contracte
TipusIndefinit: ordinari
DuradaIndefinit
Inscripció oberta
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.