- Ofertes de feina
- AJUDANT DE CAMBRER/A
AJUDANT DE CAMBRER/A
Número d'oferta376135
Publicat - Modificat06/05/2025 - 08/05/2025
LocalitzacióUllastrell
Ocupació5120 - Cambrers assalariats
Tasques específiquesAtenció al client, recepció de comandes, servei de begudes i d'aliments, parament de taules i neteja. Es valora que la persona candidata aporti adaptabilitat a la feina, dinamisme, compromís, capacitat per treballar en equip i, orientació al client.
Capacitats requeridesS'ofereix contracte indefinit, a jornada completa (8h/dia - 40 h/setmana) inclosos caps de setmana i, salari de 20.612,34 euros/bruts/any.
Tasques desenvolupar Parar les taules amb estovalles netes i amb els coberts, vaixella i cristalleria. Rebre els clients i presentar-los els menús i les cartes de begudes. Aconsellar-los en l'elecció dels menús i de les begudes. Anotar les comandes d'aliments i begudes i passar-los al personal de cuina o de la barra. Servir aliments i begudes als clients en les taules. Netejar les taules i retornar els plats i coberts a la cuina. Presentar les factures, cobrar el preu i manejar terminals de punt de venda i caixes registradores, i quadrar l'efectiu.
Requisits
Importants
Experiència en l'ocupació (mesos) 6
Llengua Castellà - Nivell Experimentat C1
Català - Nivell Experimentat C1
Recomanables
Nivell acadèmic ESO
Informació d'interès
Data d’incorporació 15/05/2025
Horari 40 hores setmanals (inclosos caps de setmana)
Contracte
TipusIndefinit: ordinari
DuradaIndefinit
Inscripció oberta
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.