CUINER/A amb experiència (20h) servei migdia.
Número d'oferta374392
Publicat - Modificat24/03/2025 - 12/05/2025
LocalitzacióPremià de Mar
Ocupació5110 - Cuiners assalariats
Tasques específiquesCUINER/A servei del migdia 12h a 16h.
Capacitats requeridesTreball en equip. Experiència en cuina. Interessats/des enviar CV actualitzat a ocupacio@premiademar.cat indicant a l'assumpte del mail la referència 374392. Inscrure's a l'oferta XALOC n. 374392.
Informació d'interès
Data d’incorporació 28/03/2025
Horari 12,00 a 16,00h
Contracte
TipusIndefinit: ordinari
DuradaIndefinit
Jornada
Jornada 2Només jornada parcial
Inscripció oberta
Amb usuari i contrasenya XALOC
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Amb identificació electrònica
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'identificar-te digitalment.
Accés amb els sistemes d'identificació:
- idCAT Mòbil
- Certificat digital
- Altres (Cl@ve)
Més informació sobre els sistemes d'identificació electrònica admesos
Apuntar-seRecorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.