- Ofertes de feina
- EMPLEAT/DA PEL DEPARTAMENT D'ADMINISTRACIÓ
EMPLEAT/DA PEL DEPARTAMENT D'ADMINISTRACIÓ
Número d'oferta373832
Publicat - Modificat11/03/2025 - 12/03/2025
LocalitzacióSanta Maria de Palautordera
Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa
Tasques específiquesPersona pel departament d'administració, tasques principals: atenció al client, pressupostos, comandes, suport al departament d'administració. Coneixements de: - administració - comptabilitat - Excel - programes de gestió - comandes - atenció al client.
Capacitats requeridesPersona dinàmica, eficient, responsable i aronatizada
Requisits
Obligatoris
Nivell acadèmic ESO
Llengua Castellà
Català
Molt importants
Experiència en l'ocupació (mesos) 24
Importants
Titulació Cicle formatiu grau mitjà - Administració - Gestió administrativa
Informació d'interès
Data d’incorporació 17/03/2025
Contracte
TipusIndefinit: ordinari
DuradaIndefinit
ProrrogableSí
Jornada
Jornada 1Indiferent de dilluns a divendres
Jornada 2Només jornada partida
Inscripció oberta
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Recorda que per apuntar-te a una oferta de feina has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació.
Encara no ho estàs? Doncs contacta amb nosaltres.
A més, a l'apartat Xarxa XALOC podràs localitzar l'adreça i telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació