Servei de Mercat de treball
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació

Diputació de Barcelona

Contacte per a la ciutadania
Contacte per a la ciutadania

ADMINISTRATIU/VA AMB TASQUES DE MAGATZEM

Número d'oferta373703

Publicat - Modificat07/03/2025 - 10/03/2025

LocalitzacióVilafranca del Penedès

Ocupació4121 - Empleats de control de subministrament i inventari: Empleats de comandes de magatzems

Tasques específiquesADMINISTRATIU/VA AMB TASQUES DE MAGATZEM - Vilafranca del Penedès. TASQUES: Registrar albarans al programa Navision. Reclamar comandes pendents als proveïdors. I gestionar les incidències que hi hagin de productes, etc. Gestionar les trucades amb peticions de comandes, incidències, etc. Guardar material de temperatura ambient i refrigerat, al Magatzem. Ajudar a realitzar l'inventari mensual. Preparar les comandes de material i registrar-les en un Excel. Realitzar les comandes amb el programa Navision.

Capacitats requeridesREQUISITS: CFGM en administració. Experiència prèvia: Preferiblement en un magatzem. Nivell alt d'ofimàtica: Sobretot Word i Excel. S'OFEREIX: Contracte temporal de 6 mesos a jornada completa. Horari: de 9:00 a 16:42 amb 30 minuts per dinar. Incorporació al Abril.

Requisits

Obligatoris

Permís de conduir B

Vehicle propi

Experiència en l'ocupació (mesos) 12

Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Mig

Llengua Català - Nivell Experimentat C1

Castellà - Nivell Experimentat C1

Importants

Nivell acadèmic Cicle formatiu grau mitjà

Recomanables

Titulació Cicle formatiu grau mitjà - Administració - Gestió administrativa

Informació d'interès

Data d’incorporació 07/04/2025

Horari de 9:00-16:42 amb 30 minuts per dinar de dll a dv

Esforç físic

Contracte

TipusEventuals per circumstàncies de la producció

DuradaMés de 6 i menys de 12 mesos

Inscripció oberta