- Ofertes de feina
- Personal administratiu amb coneixements ERP i CRM
Personal administratiu amb coneixements ERP i CRM
Número d'oferta373157
Publicat - Modificat24/02/2025 - 27/02/2025
LocalitzacióVacarisses
Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa
Tasques específiques- Departament administració. - Domini del paquet Microsoft Office. - Valorarem experiencia en programes ERP i CRM. - Horari de 8 a 17 h. amb 1 h. per dinar. - Sou a concretar segons aptituts I experiencia.
Capacitats requeridesOrganització, flexibilitat i responsabilitat.
Informació d'interès
Data d’incorporació 31/03/2025
Contracte
TipusIndefinit: ordinari
DuradaIndefinit
Inscripció oberta
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Recorda que per apuntar-te a una oferta de feina has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació.
Encara no ho estàs? Doncs contacta amb nosaltres.
A més, a l'apartat Xarxa XALOC podràs localitzar l'adreça i telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació