- Ofertes de feina
- PERSONAL AUXILIAR ADMINISTRATIU
PERSONAL AUXILIAR ADMINISTRATIU
Número d'oferta372530
Publicat - Modificat10/02/2025 - 18/02/2025
LocalitzacióSant Vicenç dels Horts
Ocupació4111 - Empleats de comptabilitat
Tasques específiquesResponsable de l'àrea administrativa i comptable: Realització de pressupostos de mobiliari, a mida, a través de programa Excel, i gestions administratives amb introducció d'albarans, facturació, comandes a proveïdors i atenció telefónica.
Capacitats requeridesConeixement de excel i experiència anterior en tasques relacionades amb el lloc de treball. Es requerix coneixements de comptabilitat per via formació reglada o experiència demostrable.
Requisits
Obligatoris
Experiència en l'ocupació (mesos) 12
Titulació Cicle formatiu grau mitjà - Administració - Gestió administrativa
Molt importants
Nivell acadèmic ESO
Informació d'interès
Data d’incorporació 24/02/2025
Horari 30 hores setmanals, de 8 a 14 h
Contracte
TipusTemps parcial: temporal
DuradaMés de 6 i menys de 12 mesos
ProrrogableSí
Inscripció oberta
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Recorda que per apuntar-te a una oferta de feina has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació.
Encara no ho estàs? Doncs contacta amb nosaltres.
A més, a l'apartat Xarxa XALOC podràs localitzar l'adreça i telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació