- Ofertes de feina
- Atenció client, suport administratiu i magatzem.
Atenció client, suport administratiu i magatzem.
Número d'oferta372349
Publicat - Modificat06/02/2025 - 21/02/2025
Data tancament oferta21/02/2025
LocalitzacióIgualada
Ocupació9811 - Peons del transport de mercaderies i descarregadors
Tasques específiquesRepartiment amb furgoneta.Atenció client, suport administratiu, magatzem i repartiment. Tasques: Magatzem: Gestionar el magatzem d'una botiga especialitzada en articles de puericultura: preparar comandes, etiquetar, repassar comandes, muntantge de petits mobles a casa del client, muntatge de cadiretes al cotxe, endreçar la botiga. Atenció client i vendes: Vendre i atendre al públic en una botiga d'articles de puericultura. Suport administratiu: atenció client a majoristes, realitzar les factures, preparar comandes. Gestió xarxes socials.
Capacitats requeridesCapacitat de fer esforços físics. Do de gent, agrat pel tracte amb el públic i la venda. Agrat pels articles de puericultura. Es valora molt positivament el català entès i parlat. Horari: de 10 a 13, de dilluns a divendres. Dissabte de 10 a 13:30.
Requisits
Obligatoris
Experiència en l'ocupació (mesos) 12
Recomanables
Nivell acadèmic ESO
Permís de conduir B
Titulació Graduat escolar / Batxillerat elemental - - Graduat escolar / Batxillerat elemental
Informació d'interès
Data d’incorporació 03/03/2025
Horari de 10 a 13
Esforç físicSí
Contracte
TipusIndefinit: ordinari
DuradaIndefinit
ProrrogableSí
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.