Servei de Mercat de treball
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació

Diputació de Barcelona

Contacte per a la ciutadania
Contacte per a les empreses

ADMINISTRATIU/IVA PER GESTORIA

Número d'oferta372309

Publicat - Modificat05/02/2025 - 10/02/2025

LocalitzacióMataró

Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa

Tasques específiquesAtenció al client (presencial, telf/whatsapp/mail). Derivació al dept. (fiscal-comptable, laboral, jurídic). Recollida i entrega de documentació. Gestió de cobraments i suport al dept. de facturació i administració (remeses de rebuts, contractes de serveis). Arxiu i gestió documental. Tramitació de prestacions, certificats, etc...Suport a dept laboral, gerència. Gestió agendes. Recepció. Si t'interessa: 1) APUNTA'T i 2) ENVIA CURRICULUM INDICANT NÚM. D'OFERTA 372309 a bt@ajmataro.cat, cal especificar la disponibilitat horària per treballar.

Capacitats requeridesIMPRESCINDIBLE Català i castellà alt. Capacitat atenció client, organització, resiliència i autonomia. Coneixements Word, Excel, Outlook, certificats digitals, administració electrònica... Residir a Mataró o rodalies. VALORABLE programes de A3 (GES, ASESOR, ECO, DOC CLOUD). Haver treballat en gestoria.Del 20 jul a 1 setembre de 8 a 15 h.

Requisits

Obligatoris

Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Mig

Llengua Català - Nivell Experimentat C1

Castellà - Nivell Experimentat C1

Molt importants

Nivell acadèmic Cicle formatiu grau mitjà

Titulació Cicle formatiu grau mitjà - Administració - Gestió administrativa

Recomanables

Experiència en l'ocupació (mesos) 3

Formació professionalitzadora Activitats de gestió administrativa

Informació d'interès

Data d’incorporació 17/02/2025

Salari mensual 1500€

Horari Dl a dj 8:30-18:15 h amb 90 min descans, dv 8-15 h

Atenció al públic

Contracte

TipusInterinitat

DuradaIndefinit

Prorrogable

Jornada

Jornada 1Indiferent de dilluns a divendres

Jornada 2Només jornada partida

Offer not active: we are not accepting more applications