- Ofertes de feina
- AUXILIAR ADMINISTRATIU/IVA - RECEPCIONISTA 30 PLUS
AUXILIAR ADMINISTRATIU/IVA - RECEPCIONISTA 30 PLUS
Número d'oferta371834
Publicat - Modificat28/01/2025 - 29/01/2025
LocalitzacióVilanova i la Geltrú
Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa
Tasques específiquesEmpresa de Vilanova i la Geltrú, precisa incorporar AUXILIAR ADMINISTRATIU/IVA - RECEPCIONISTA 30 PLUS, per fer gestió de trucades, agenda, recepció, tasques d'arxiu, gestió CRM. S'ofereix contracte indefinit amb jornada laboral de dilluns a divendres i horari de 9h a 13h i de 14h a 18h. Sou brut anual 15.876 euros. Incorporació immediata. Aquesta oferta està vinculada al Programa 30 plus. Només poden accedir persones de 30 anys o més, en situació d'atur i de Vilanova i la Geltrú. Formació obligatòria vinculada al lloc de treball. IMET Agència de col·locació núm autorització 0900000041.
Capacitats requeridesImprescindible per 30 Plus, tenir 30 anys o més, en situació d'atur i residir a Vilanova i la Geltrú. Es prioritzen majors de 45 anys i aturats de llarga durada. Es requereix anglès nivell B1, ofimàtica nivell alt i 1 any d'experiència en el sector immobiliari.
Requisits
Obligatoris
Experiència en l'ocupació (mesos) 12
Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Avançat
Llengua Anglès - Nivell Independent B1
Informació d'interès
Data d’incorporació 14/03/2025
Horari dll a dv - 9h a 13h i de 14h a 18h
Contracte
TipusIndefinit: ordinari
DuradaIndefinit
Inscripció oberta
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Recorda que per apuntar-te a una oferta de feina has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació.
Encara no ho estàs? Doncs contacta amb nosaltres.
A més, a l'apartat Xarxa XALOC podràs localitzar l'adreça i telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació