- Ofertes de feina
- Responsable de la comptabilitat de la societat
Responsable de la comptabilitat de la societat
Número d'oferta371762
Publicat - Modificat27/01/2025 - 29/01/2025
LocalitzacióEsparreguera
Ocupació4111 - Empleats de comptabilitat
Tasques específiquesComptabilització de factures de proveïdors, preparació de remeses per portar als Bancs tant de clients nacionals com exportació, comptabilització de cobraments i de documents bancaris (remeses, càrrecs d'interessos, préstec, pagaments a proveïdors, etc.) Preparar conciliacions bancàries mensuals, documentació per prestar declaracions a Hisenda (IVA mensual e Instratat), imputació de les factures d'immobilitzat, càlcul d'amortitzacions, comptabilització de subvencions, processos de tancaments comptables mensuals i anuals, etc.
Capacitats requeridesConeixements avançats d'eines informàtiques: ERP, Excel, etc. I valorarà experiència en Sage X. Mínim 5 anys d'experiència en empresa mitjana. Subtitució baixa llarga durada.
Requisits
Obligatoris
Experiència en l'ocupació (mesos) 24
Llengua Castellà
Català
Anglès - Nivell Independent B1
Molt importants
Nivell acadèmic Cicle formatiu grau superior
Titulació Grau - Ciències socials i jurídiques - Comptabilitat i Finances
Informació d'interès
Data d’incorporació 03/02/2025
Salari mensual 2083€
Horari 8h a 17h
Atenció al públic Sí
Esforç físicNo
Contracte
TipusEventuals per circumstàncies de la producció
DuradaMés de 6 i menys de 12 mesos
ProrrogableSí
Inscripció oberta
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Recorda que per apuntar-te a una oferta de feina has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació.
Encara no ho estàs? Doncs contacta amb nosaltres.
A més, a l'apartat Xarxa XALOC podràs localitzar l'adreça i telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació