- Ofertes de feina
- AUX. ADMINISTRATIU/VA AMB CERTIFICAT DE DISCAPACITAT
AUX. ADMINISTRATIU/VA AMB CERTIFICAT DE DISCAPACITAT
Número d'oferta371501
Publicat - Modificat20/01/2025 - 29/01/2025
LocalitzacióSanta Perpètua de Mogoda
Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa
Tasques específiquesAuxiliar administratiu amb certificat de discapacitat per tasques de suport administratiu: Atenció al client telefònic i presencial, redactar. Revisar i arxivar tot tipus de documents administratius. Recopilar la informació requerida. Mantenir al dia els procediments de l'oficina. Imprescindible disposar del certificat de discapacitat del 33% mínim. Imprescindible formació professional administrativa i experiencia laboral en tasques d'oficina.
Capacitats requeridesBon nivell d'ofimàtica. Català i castellà parlat i escrit. Important tenir vehicle per arribar a l'empresa. Contracte laboral temporal a jornada complerta, fins el mes de març, amb possibilitats de continuar. Horari partit: de 8,30h a 13,30h i de 15h a 18h. Salari anual brut: 16000 euros. Incorporació immediata.
Requisits
Obligatoris
Branca C.Formatiu Grau Mitjà
o Administració
Branca C.Formatiu Grau Superior
Administració i Gestió
Llengua Català
Certificat de discapacitats Sí
Informació d'interès
Data d’incorporació 24/01/2025
Contracte
TipusPersones amb discapacitat en CET
DuradaEntre 1 i 3 mesos
ProrrogableSí
Inscripció oberta
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Recorda que per apuntar-te a una oferta de feina has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació.
Encara no ho estàs? Doncs contacta amb nosaltres.
A més, a l'apartat Xarxa XALOC podràs localitzar l'adreça i telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació