NETEJADOR/A
Número d'oferta371443
Publicat - Modificat20/01/2025 - 10/03/2025
Data tancament oferta10/03/2025
LocalitzacióSant Salvador de Guardiola
Ocupació9210 - Personal de neteja d'oficines, hotels i altres establiments similars
Tasques específiquesManteniment i neteja dels espais de la casa de colònies com són habitacions, menjadors, lavabos, cuina i sales.
Capacitats requeridesBona predisposició per treballar i fer qualsevol tasca i saber treballar en equip. Bona atenció vers els infants i educadors.
Requisits
Obligatoris
Permís de conduir B o A1
Vehicle propi Sí
Llengua Català - Nivell Experimentat C1
Castellà - Nivell Experimentat C1
Recomanables
Nivell acadèmic Certificat d'estudis primaris
Experiència en l'ocupació (mesos) 3
Informació d'interès
Data d’incorporació 03/03/2025
Horari DLL-DV de 09-16 h i algun cap de setmana
Esforç físicSí
Contracte
TipusTemps parcial: temporal
DuradaMés de 3 i menys de 6 mesos
ProrrogableSí
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.