- Ofertes de feina
- Personal administratiu per a gestió de finques
Personal administratiu per a gestió de finques
Número d'oferta370227
Publicat - Modificat16/12/2024 - 19/12/2024
LocalitzacióMontmeló
Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa
Tasques específiquesPersonal administratiu polivalent a Montmeló per a gestió de finques. Tasques: Cooridnar visites, publicitat, gestió de xarxes socials, atenció telefònica i arxiu.
Capacitats requeridesContracte: Indefinit. Jornada: 40 hores setmanals Horari: De 9h-13h i de 16h-20h Salari: 1323 euros bruts per 14 pagues
Requisits
Obligatoris
Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Avançat
Llengua Castellà - Nivell Experimentat C1
Català - Nivell Experimentat C1
Molt importants
Permís de conduir B
Vehicle propi Sí
Informació d'interès
Data d’incorporació 22/01/2025
Contracte
TipusIndefinit: ordinari
DuradaIndefinit
Inscripció oberta
Si vols apuntar-te a aquesta oferta de treball, has d'introduir el número del teu document d'identitat i la teva contrasenya.
Recorda que per apuntar-te a una oferta de feina has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació.
Encara no ho estàs? Doncs contacta amb nosaltres.
A més, a l'apartat Xarxa XALOC podràs localitzar l'adreça i telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació