Servei de Mercat de treball
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació

Diputació de Barcelona

Formulari de contacte
Formulari de contacte

PERSONAL ADMINISTRACIÓ I ATENCIÓ AL CLIENT

Número d'oferta367218

Publicat - Modificat08/10/2024 - 17/10/2024

Data tancament oferta17/10/2024

LocalitzacióSant Andreu de Llavaneres

Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa

Tasques específiquesEs precisa incorporar personal d'adminsitració per realitzar les tasques administratives, atenció al client, gestió comercial S'ofereix un contracte temporal entre 1 i 2 mesos. Horari de dll a dv de 9 a 14h i de 16 a 18h, el cap de setmana del 09-10/11, 16-17/11 i 14-15/12 de 10 a 14 h es realitzarà descans entre setmana Si t'interessa l'oferta APUNTA'T i envia CV actualitzat a: feina@ajllavaneres.cat indicant el número d'oferta

Capacitats requeridesConeixement d'anglès i francès fluid Català i castellà Formació administrativa Facturació ofimàtica

Requisits

Obligatoris

Experiència en l'ocupació (mesos) 24

Branca C.Formatiu Grau Mitjà
Administració

Llengua Francès - Nivell Independent B1

Anglès - Nivell Independent B1

Informació d'interès

Data d’incorporació 22/10/2024

Contracte

TipusObra o servei

DuradaEntre 1 i 3 mesos

Offer not active: we are not accepting more applications