- Ofertes de feina
- PERSONAL ADMINISTRACIÓ I ATENCIÓ AL CLIENT
PERSONAL ADMINISTRACIÓ I ATENCIÓ AL CLIENT
Número d'oferta367218
Publicat - Modificat08/10/2024 - 17/10/2024
Data tancament oferta17/10/2024
LocalitzacióSant Andreu de Llavaneres
Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa
Tasques específiquesEs precisa incorporar personal d'adminsitració per realitzar les tasques administratives, atenció al client, gestió comercial S'ofereix un contracte temporal entre 1 i 2 mesos. Horari de dll a dv de 9 a 14h i de 16 a 18h, el cap de setmana del 09-10/11, 16-17/11 i 14-15/12 de 10 a 14 h es realitzarà descans entre setmana Si t'interessa l'oferta APUNTA'T i envia CV actualitzat a: feina@ajllavaneres.cat indicant el número d'oferta
Capacitats requeridesConeixement d'anglès i francès fluid Català i castellà Formació administrativa Facturació ofimàtica
Requisits
Obligatoris
Experiència en l'ocupació (mesos) 24
Branca C.Formatiu Grau Mitjà
Administració
Llengua Francès - Nivell Independent B1
Anglès - Nivell Independent B1
Informació d'interès
Data d’incorporació 22/10/2024
Contracte
TipusObra o servei
DuradaEntre 1 i 3 mesos
Offer not active: we are not accepting more applications
Recorda que per apuntar-te a una oferta de feina has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació.
Encara no ho estàs? Doncs contacta amb nosaltres.
A més, a l'apartat Xarxa XALOC podràs localitzar l'adreça i telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació