ASSESSOR/A FORMATIU/VA EN CALL CENTER - CENTRE DE FORMACIÓ
Número d'oferta367156
Publicat - Modificat07/10/2024 - 04/12/2024
Data tancament oferta04/12/2024
LocalitzacióMalgrat de Mar
Ocupació5420 - Operadors de telemàrqueting
Tasques específiquesAtenció i assessorament sobre els cursos de formació que ofereix el Centro Formatiu. Coneixedor de les eines de Telefonia IP y CRM.
Capacitats requeridesAlmenys 1 any d'experiència en treball a Call Centers. Excel·lents habilitats de comunicació i aptitut per assolir els objetius. Alt nivel d'escolta activa per comprendre les necessitats dels usuaris.Experiència en maneig d'eines informátiques (telefonía IP y CRM).
Requisits
Obligatoris
Experiència en l'ocupació (mesos) 3
Molt importants
Llengua Castellà - Nivell Independent B2
Importants
Llengua Català - Nivell Experimentat C2
Recomanables
Nivell acadèmic ESO
Permís de conduir B
Vehicle propi Sí
Informació d'interès
Data d’incorporació 09/10/2024
Contracte
TipusTemps parcial: indefinit
DuradaIndefinit
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.