- Ofertes de feina
- Suport al desplegament de l'Estratègia Viladecans 2030
Suport al desplegament de l'Estratègia Viladecans 2030
Número d'oferta366030
Publicat - Modificat16/09/2024 - 22/11/2024
Data tancament oferta22/11/2024
LocalitzacióViladecans
Ocupació2622 - Especialistes en administració de política d'empreses
Tasques específiquesAcompanyar i facilitar el desplegament del marc estratègic Visió Viladecans 2030 composada per l'Agenda Urbana de Viladecans, l'Estratègia Viladecans 2030 i el plans sectorials municipals. -
Capacitats requerides-Coneixement i experiència en processos de gestió d'equips, en gestió de projectes, en comunicació i organització d'esdeveniments, en desenvolupament urbà, en innovació i prospectiva estratègica, -Estar en posessió de qualsevol titulació universitària oficial, grau o llicenciatura, arquitectura o enginyeria o titulacions equivalents que l'habiliti per a l'exercici de les tasques especificades
Requisits
Obligatoris
Nivell acadèmic Llicenciatura / Enginyeria / Grau
Categoria Tècnic/a superior i assimilats
Experiència en l'ocupació (mesos) 36
Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Avançat
Comunicació i col·laboració: Compartir mitjançant tecnologies digitals. - Professional
Llengua Castellà - Nivell Experimentat C1
Català - Nivell Experimentat C1
Anglès - Nivell Experimentat C1
Informació d'interès
Data d’incorporació 08/10/2024
Salari mensual 2166€
Horari 30 h/setm. de dll a dj de 9 a 14 i de 15 a 17:30
Contracte
TipusAltres
DuradaMés de 6 i menys de 12 mesos
ProrrogableSí
Offer not active: we are not accepting more applications
Recorda que per apuntar-te a una oferta de feina has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació.
Encara no ho estàs? Doncs contacta amb nosaltres.
A més, a l'apartat Xarxa XALOC podràs localitzar l'adreça i telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació