- Ofertes de feina
- Professor/a de català i anglès per escola d'adults
Professor/a de català i anglès per escola d'adults
Número d'oferta356632
Publicat - Modificat13/02/2024 - 21/02/2024
Data tancament oferta21/02/2024
LocalitzacióCentelles
Ocupació2322 - Professors d'ensenyament no reglat d'idiomes
Tasques específiquesProfessor/a per l'escola d'adults de Centelles i Tona de les matèries de català i anglès. Horari: Dilluns de 11.30 a 13 - 15 a 16.30 - 18.30 a 21.30. Dimarts de 9 a 11.30 - 17.30 a 19h. Dimecres de 11.30 a 13 - 15 a 16.30 - 18.30 a 21.30. Dijous de 15 a 19. Incorporació immediata.
Capacitats requeridesBon nivell i domini de les llengües: català i anglès. Bona capacitat de comunicació. Persona dinàmica i amb capacitat per l'ensenyament.
Requisits
Importants
Nivell acadèmic Diplomatura / Enginyeria tècnica
Permís de conduir B
Vehicle propi Sí
Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Avançat
Recomanables
Titulació Màster - Ciències socials i jurídiques - Màster Universitari en Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
Informació d'interès
Data d’incorporació 19/02/2024
Horari De dilluns a dijous
Atenció al públic Sí
Esforç físicNo
Contracte
TipusObra o servei
DuradaMés de 3 i menys de 6 mesos
ProrrogableNo
Jornada
Jornada 1Indiferent de dilluns a divendres
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.