AGENT COMERCIAL DE PRODUCTES DE LOTERIA
Número d'oferta356199
Publicat - Modificat02/02/2024 - 29/04/2024
Data tancament oferta29/04/2024
LocalitzacióVic
Ocupació4442 - Empleats de venda d'apostes
Tasques específiquesVenda dels productes de joc de loteria responsable d'ONCE i gestió del mateix punt de venda. Atenció al client. Cobrament a caixa. Tancament diari de caixa. Es valorarà saber utilitzar TPV (terminal punt de venda). Requisit: disposar d'un certificat de discapacitat del 33% o superior i/o estar en possessió d'una incapacitat permanent total o absoluta per la professió habitual reconeguda per la seguretat social. En situació d'atur.
Capacitats requeridesEs busquen persones compromeses, orientació al client, responsables i orientades a aconseguir objectius. Amb disponibilitat i una certa flexibilitat horària. Es valora experiència en atenció al públic. Es valorarà la possibilitat d' ús de vehicle propi per a la venda en algunes zones. No es precisen estudis reglats mínims, però seran valorats.
Requisits
Obligatoris
Llengua Català - Nivell Independent B2
Castellà - Nivell Independent B2
Certificat de discapacitats Sí
Importants
Nivell acadèmic Graduat escolar / Batxillerat elemental
Recomanables
Permís de conduir B
Vehicle propi Sí
Informació d'interès
Data d’incorporació 04/03/2024
Horari a concretar pel punt de venta.
Contracte
DuradaMés de 6 i menys de 12 mesos
Jornada
Jornada 1Indiferent
Jornada 2Només jornada partida
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.