Ajudant de cuina amb experiència cuina de mercat
Número d'oferta356156
Publicat - Modificat02/02/2024 - 14/02/2024
Data tancament oferta14/02/2024
LocalitzacióCanet de Mar
Ocupació9310 - Ajudants de cuina: Ajudants de cuina
Tasques específiquesAJUDANT DE CUINA donant suport a la cuina en la preparació del menú diari. Cuina de mercat. Preparació i elaboració de plats combinats, entrepans, amanides, plats freds i calents, etc. Es demana experiència. Apunta't i ENVIA el teu currículum a martinezpa@canetdemar.cat
Capacitats requeridesCapacitats valorades: organització, treball en equip i flexibilitat i aprenentatge. Amb carnet de manipulació d'aliments.
Requisits
Obligatoris
Formació de manipulació d'aliments Sí
Llengua Castellà
Català
Importants
Experiència en l'ocupació (mesos) 24
Recomanables
Nivell acadèmic Graduat escolar / Batxillerat elemental
Informació d'interès
Data d’incorporació 01/04/2024
Horari Horari de 10 a 17 hores
Esforç físicSí
Contracte
TipusObra o servei
DuradaEntre 1 i 3 mesos
ProrrogableSí
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.