- Ofertes de feina
- AUXILIAR ADMINISTRATIU/VA COMERCIAL
AUXILIAR ADMINISTRATIU/VA COMERCIAL
Número d'oferta352133
Publicat - Modificat27/10/2023 - 26/02/2024
Data tancament oferta26/02/2024
LocalitzacióPolinyà
Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa
Tasques específiquesAuxiliar administratiu/va comercial: atenció telefònica, arxiu, prospecció i recerca de nous clients, manteniment de la cartera de clients, agendar visites al delegat comercial. Jornada parcial de 12 o 15 hores setmanals . Contracte de 6 mesos amb possibilitats de prorrogar. Salari aproximat entre 400-450 euros nets x 12 pagues.
Capacitats requeridesPersona recentment titulada (màxim 3 anys des de l'obtenció del títol) en CFGM de gestió administrativa o comerç o en possessió d'un Certificat de Professionalitat, per poder realitzar un contracte en pràctiques.
Requisits
Obligatoris
Nivell acadèmic Cicle formatiu grau mitjà
Recomanables
Branca C.Formatiu Grau Mitjà
Administració
Formació professionalitzadora Operacions auxiliars d'enregistrament i tractament de dades i documents
Informació d'interès
Data d’incorporació 29/01/2024
Horari 9 o 9.30 fins 12 o 12.30h
Contracte
TipusPer a l'obtenció de pràctica professional. (Reforma laboral 2022)
DuradaMés de 3 i menys de 6 mesos
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.