- Ofertes de feina
- Auxiliar de cuina per planxa i parrilla (parcial 20h/s tardes)
Auxiliar de cuina per planxa i parrilla (parcial 20h/s tardes)
Número d'oferta350715
Publicat - Modificat29/09/2023 - 27/10/2023
Data tancament oferta27/10/2023
LocalitzacióCastelldefels
Ocupació9310 - Ajudants de cuina: Ajudants de cuina
Tasques específiquesAuxiliar de cuina de planxa i parrilla. Assistència al servei de cuina. Contracte fix discontinu parcial 20 hores a la setmana. Horari: divendres, dissabte, diumenge i dilluns de 19 a 23:30h. Salari segons conveni.
Capacitats requeridesOrganització i ordre, Neteja i ganes d'aprendre. Nocions de planxa i cuina bàsica.
Requisits
Obligatoris
Experiència en l'ocupació (mesos) 4
Llengua Castellà - Nivell Independent B2
Informació d'interès
Data d’incorporació 06/11/2023
Horari De divendres a dilluns de 19 a 23:30h
Contracte
TipusFix discontinu
DuradaIndefinit
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.