- Ofertes de feina
- AGENT COMERCIAL D'ASSEGURANCES I PRODUCTES FINANCERS
AGENT COMERCIAL D'ASSEGURANCES I PRODUCTES FINANCERS
Número d'oferta350604
Publicat - Modificat27/09/2023 - 20/11/2023
Data tancament oferta20/11/2023
LocalitzacióTerrassa
Ocupació3521 - Mediadors i agents d'assegurances
Tasques específiquesAGENT COMERCIAL D'ASSEGURANCES I PRODUCTES FINANCERS. Comercialització i venda d'assegurances i productes financers Mapfre
Capacitats requeridesL'experiència no és imprescindible. Perfil de competències: Iniciativa - Autonomia - Capacitat de comunicació - treball en equip - Capacitat d'adaptació - Gestió del canvi - Orientació al client - Orientació a resultats - Compromís
Requisits
Obligatoris
Nivell acadèmic ESO
Recomanables
Llengua Català - Nivell Independent B2
Castellà - Nivell Experimentat C1
Informació d'interès
Data d’incorporació 31/10/2023
Horari De 9 a 14h i de 16 a 19h
Contracte
TipusIndefinit: ordinari
DuradaIndefinit
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.