Servei de Mercat de treball
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació

Diputació de Barcelona

Contacte per a la ciutadania
Contacte per a les empreses

Auxiliar administratiu/va del Servei d'informació i atenció a les dones

Número d'oferta350533

Publicat - Modificat26/09/2023 - 04/10/2023

Data tancament oferta04/10/2023

LocalitzacióIgualada

Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa

Tasques específiquesAuxiliar administratiu/va del Servei d'informació i atenció a les dones. Tasques: Resolució de consultes informatives sobre el servei. Atenció telefònica i del correu electrònic del servei SIAD MICOD. Gestió de les agendes de les professionals del servei. Gestió i administració del servei SIAD i suport a l'Àrea d'igualtat de gènere de la MICOD. Informació sobre els recursos relacionats amb igualtat de gènere de la comarca.

Capacitats requeridesExperiència mínima de 3 anys demostrable en atenció al públic. Es valora experiència en administració pública i/o en servei a les persones, coneixement del territori i d¿un SIAD, en funcions de gestió administrativa i agendes. Valorable formació en perspectiva de gènere. Contracte fins el 31/12/2023 ampliable a 31/12/2025. Jornada temps parcial 18,75 hores setmanals en horari intensiu de matí.

Requisits

Obligatoris

Nivell acadèmic Cicle formatiu grau mitjà

Experiència en l'ocupació (mesos) 36

Titulació Cicle formatiu grau mitjà - Administració - Gestió administrativa

Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Mig

Llengua Castellà - Nivell Experimentat C1

Català - Nivell Experimentat C1

Informació d'interès

Data d’incorporació 16/10/2023

Horari jornada intensiva matí

Atenció al públic

Contracte

TipusObra o servei

DuradaMés de 12 mesos

Prorrogable

Jornada

Jornada 1Indiferent de dilluns a divendres

Jornada 2Només jornada parcial

Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.