- Ofertes de feina
- Administració, Finances, RRHH i suport a direcció (El Prat de Llobregat)
Administració, Finances, RRHH i suport a direcció (El Prat de Llobregat)
Número d'oferta349746
Publicat - Modificat12/09/2023 - 25/10/2023
Data tancament oferta25/10/2023
LocalitzacióPrat de Llobregat
Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa: Empleats administratius en general amb tasques d'atenció al públic
Tasques específiquesControlar tot el cicle comptable, previsió i control de tressoreria. presentació d'impostos. Suport a la gestió i pagament de nòmines amb la gestoria. Suport administratiu a direcció i operacions (SALARI: 28.000-30.000 euros bruts anuals en 12/14 pagues) HORARI: Dilluns a Divendres 8-18h ( flexibles)
Capacitats requeridesPersona respectuosa, professional, responsable i honesta. Experiència realitzant tasques de responsabilitat similars un minin de 2 anys . Obligatoria formació universitària Economia o estudis superiors
Requisits
Obligatoris
Nivell acadèmic Cicle formatiu grau superior
Experiència en l'ocupació (mesos) 24
Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Avançat
Llengua Català - Nivell Experimentat C1
Castellà - Nivell Experimentat C1
Molt importants
Titulació Cicle formatiu grau superior - Administració i Gestió - Administració i Finances
Informació d'interès
Data d’incorporació 16/10/2023
Horari Dilluns a Divendres de 8-18h ( horari flexible)
Atenció al públic Sí
Esforç físicNo
Contracte
TipusIndefinit: ordinari
DuradaIndefinit
Jornada
Jornada 1Indiferent de dilluns a divendres
Jornada 2Només jornada partida
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.