Servei de Mercat de treball
Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació

Diputació de Barcelona

Formulari de contacte
Formulari de contacte

Assistent/a departament comercial

Número d'oferta349221

Publicat - Modificat31/08/2023 - 11/10/2023

Data tancament oferta11/10/2023

LocalitzacióSanta Margarida i els Monjos

Ocupació4500 - Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa: Empleats administratius en general amb tasques d'atenció al públic

Tasques específiquesCreació de factures proforma. Recepció i processament de comandes. Comunicació directa amb clients, departament de compres i coordinació amb fàbrica. Altres tasques relacionades amb el departament comercial.

Capacitats requeridesOrganització i seguiment comercial i logístic, treball en equip, adaptabilitat, treball sota pressió i orientació a les persones. Imprescindible anglès i francès escrit. Contracte de 6 mesos + pròrroga. Salari: 1710¿/bruts mensuals x 14 pagues.

Tasques desenvolupar Registrar, preparar, ordenar, classificar i arxivar informació. Classificar, obrir i enviar correu. Fotocopiar i enviar documents per fax. Respondre a preguntes telefòniques o electròniques o remetre-les a la persona adequada. Comprovar xifres, preparar factures i anotar detalls de les transaccions financeres realitzades. Transcriure informació en ordinadors i revisar-la i corregir-la.

Requisits

Obligatoris

Nivell acadèmic Cicle formatiu grau mitjà

Experiència en l'ocupació (mesos) 12

Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Mig

Llengua Català - Nivell Experimentat C1

Castellà - Nivell Experimentat C1

Anglès - Nivell Independent B2

Informació d'interès

Data d’incorporació 16/10/2023

Horari Dilluns a divendres a 8-14h i de 15-17h.

Atenció al públic

Contracte

TipusEventuals per circumstàncies de la producció

DuradaMés de 3 i menys de 6 mesos

Prorrogable

Jornada

Jornada 1Indiferent de dilluns a divendres

Jornada 2Només jornada partida