- Ofertes de feina
- Organització i gestió de magatzem
Organització i gestió de magatzem
Número d'oferta345463
Publicat - Modificat06/06/2023 - 18/07/2023
Data tancament oferta18/07/2023
LocalitzacióSanta Maria de Palautordera
Ocupació4121 - Empleats de control de subministrament i inventari: Magatzemers d'indústries
Tasques específiquesOrganització i gestió del procés d'emmagatzament i distribució de mercaderia. Gestió i coordinació de lliurament a clients (documents i transport). Empaquetat adequat de mercaderia, transport i destí. Recepció de material, ubicació dins del magatzem. Gestió d'estocs i control mínim. Organització, ordre i neteja del magatzem. Gestió administrativa (introducció dades: alta de fitxes de clients, proveïdors i articles; introducció d'ofertes i pressupostos). Recepció de trucades.
Capacitats requeridesManeig d'Office i ERP. Capacitat d'organització, sentit de la responsabilitat. Motivació per aprendre i contribuir en la millorar de procediments i en l'evolució de l'empresa. Salari a convenir (inicialment 1200-1300)
Requisits
Importants
Experiència en l'ocupació (mesos) 24
Informàtica Programari d'Ofimàtica - Usuari Mig
Informació d'interès
Data d’incorporació 01/09/2023
Horari De 8 a 14 i de 15 a 17
Esforç físicSí
Contracte
DuradaIndefinit
Oferta no activa. No s'accepten més candidatures.
Recorda: Per apuntar-te a una oferta de feina, has d'estar inscrit en un Servei Local d'Ocupació. Si encara no ho estàs, contacta amb nosaltres.
A l'apartat Xarxa XALOC podràs trobar l'adreça i el telèfon del Servei Local d'Ocupació més proper al teu domicili.
La informació inclosa en aquesta oferta, així com els criteris d'acceptació de les inscripcions, són responsabilitat del Servei Local d'Ocupació que la gestiona. Més informació.